Jesteśmy najbardziej rozpoznawalna organizacją ekologiczną na świecie, od 40 lat nagłaśniająca i rozwiązująca globalne problemy środowiskowe. Robimy to za pomocą wyspecjalizowanych kampanii i twórczych konfrontacji, bez użycia przemocy. Najbardziej cenimy sobie swoją niezależność – nie przyjmujemy dotacji od rządów, wszelkiego rodzaju firm i partii politycznych. W Polsce jesteśmy znani z ochrony Doliny Rospudy, przystąpienia Polski do Międzynarodowej Komisji Wielorybniczej i ochrony Puszczy Białowieskiej.
Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Fundacji Greenpeace Polska na stanowisku:
Specjalista ds. Wizerunku i Mediów
(wynagrodzenie: 3000 – 4000 netto)
Oferujemy:
• trudną i wymagającą pracę dla ludzi, którym nie jest wszystko jedno;
• pracę, w której sukcesy osiąga się tylko wtedy, gdy cała planeta zmienia się na lepsze;
• pracę, w której konsekwencje zaniechań odczuwać będą następne pokolenia;
• pracę w której podjęte decyzje mają realne konsekwencje dla otoczenia - lokalnego, krajowego, globalnego.
Główne zadania i obowiązki:
• Budowanie trwałego i szerokiego poparcia społecznego dla działań Greenpeace w Polsce i na świecie
• Przygotowanie i realizacja projektów związanych z wizerunkiem i komunikacją - zarówno samodzielnie, jak i w zespole
• Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i wizerunkowej organizacji, a także poszczególnych obszarów jej działalności
• Współpraca z podwykonawcami i partnerami
• Tworzenie materiałów dla mediów
• Monitoring mediów
• Wyciąganie wniosków ze wszystkich działań
• Biegłość w poruszaniu się po zagadnieniach merytorycznych związanych z działalnością Greenpeace w Polsce
Kompetencje:
• Doświadczenie w pracy w mediach/PR (min. 1 rok)
• Doskonały warsztat pracy, szeroki zakres praktycznych umiejętności
• Znajomość rynku mediów
• Sprawność w poruszaniu się po świecie nowych mediów
• Umiejętność wykorzystania dla potrzeb organizacji różnych kanałów komunikacji
• Biegły język angielski, jeszcze bieglejszy język polski
• Szerokie kontakty w świecie mediów będą dodatkowym atutem
• Ogólne zrozumienie dla idei i metod działania Greenpeace
Jeżeli spełniasz kryteria i jeśli czujesz, że świat trzeba zmieniać i że wiesz, jak to zrobić, wyślij nam swoje CV, list motywacyjny i krótką (do 2500 znaków) analizę wizerunku medialnego Fundacji Greenpeace Polska na adres rekrutacja.pl@greenpeace.org .